4660-725-ico-wu.jpg

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z biura

Kiedy w czasie popołudniowego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia oraz pośród pobolewania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to smutek. A rano kołowrotek rozpoczyna się tania kamagra
od nowa. Noworoczne plany też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas funkcjonujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, dużo od siebie wymagamy. Często zbyt dużo i za szybko i to na ogół stoi nam na drodze do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym żywieniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i notorycznym uczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jeżeli myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te długie zajęcia na siłowni i bieżni i nie dziwota, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież wypoczynek też jest istotny dla zdrowia… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzmaga się.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie czarno na białym, że: lepsza malutka zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się poruszać – wybrać się na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen albo squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma zapewniać nam radości! Zatroszczmy się również o dietę oraz ustalmy sobie jakieś dni w
cialis w zelu
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów albo jedzenia po 20tej. Kreśląc sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: realizujemy rzeczywiste zmiany do swojego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasami już nawet nieznaczne modyfikacje planu tygodnia generują znaczącą poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej i mamy więcej siły, którą należałoby w przyjemny sposób spożytkować…

4392-3703-ico-wu.jpg

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz uczynić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby oraz skieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty z erekcją są całkowicie odwracalne!
Typowe leczenie przeprowadzane jest głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej niemiły zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i żenujących sytuacji między wami, również w łózku. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu

722-8348-ico-wu.jpg

Dziewięć trików na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była znacznie większa.

Przedstawiam kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie produkować hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA potwierdziły, iż kontakt fizyczny ożywia produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Rezultat jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona w pełnym słońcu może zwiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć % – do takiej konkluzji doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność i popęd seksualny. Opalanie w solarium też daje takie efekty.
3. Aranżuj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, iż mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Ustalili oni, iż filmy romantyczne podwyższają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o 10 procent. Największym twoim kłopotem będzie wyszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i wzwody są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, kiedy pojawi się taka konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się odprężony, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, tani cialis
iż owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Otocz się wonią wanilii

Woń wanilii efektywnie intensyfikuje przepływ krwi do penisa – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wydzielanie fal alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że kupowanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeśli facet je zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Z tej przyczyny warto włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do członka. Pewne doświadczenie udowodniło, iż spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra